SPM akan menyusul ....

fuhhh....hanya tinggal beberapa minggu saja SPM akan menyusul....
itu menandakan aku akan tamat pengajian tingkatan 5
dan bakal meniti ke alam KAMPUS...


waaaahhh...rasa macam semalam je daftar sekolah...
SPM merupakan penamat alam persekolahan
tak sangka aku akan menamatkan alam persekolahan ...
macam x puas pulak...aku kan student yg selalu cari penyakit..
sape yang tak kenal aku..
1 sekolah kenal...
notty gurl...


dan tak sangka juga aku terpilih sbagai pelajar cemerlang SPM 2011..
kira pelajar harapan lah...
notty2 aku pun terpilih...
caya lah.....
notty aku,aku egat time nak belajar.....
di hujung2 persekolahan ni,mesti lah kena tinggalkan memori ...
baru lah egat sampai bile2...
alam persekolahan lah memori yang best bile di ingatkan nanti....




1 comment: