ber 'kampung' di sekolah...

selama 3 hari aku akan menghabiskan masa di sekolah...
merupakan salah satu program sekolah  utk pelajar yang akan menduduki SPM
seperti aku..
debaran makin terasa....
dag...dig....dug.....


program ni bermula pada hari ini...
dari pukul 2.30 petang sampai lah pukul 11.00 malam...
berapa jam aku stay kt sekolah...
kalau nak diikutkan kena check in di sekolah
so ada faktor2 yg tidak mengizinkan..
terpaksa dibatalkan.....
fuuuhhhh selamat..............

untuk hari sabtu aku kena pergi awal pagi pulak...
dari pukul 8 pagi hingga 11 malam
huhuhuhu.....
penat tu..
ape nak buat dah program sekolah kena lah ikut kan...??
kalau membantah alamat nya 
jatuh lah reputasi aku kan...???
ahad just setengah hari je..dari kul 8 pagi smpai 2 petang...
lepas tu masa rehat aku ...
tidoooo....zzzzzzzzzzzzzzz










0 doakan kejayaan aku:

Post a Comment