best friend 4ever

today aku nak paparkan pic BFF aku  yang agak gile2...sengal....sengit....
...diorang ni ibarat racun dan penawar
yang paling rapat dgn aku adalah NANO
atau nama dlm kad pengenalan
SUHAINIZA BT HUSSIN
dia lah paling jonggeng dlm byk2 kawan aku.
mulut agak celupar ...dan selambe....
ke mana aku pegi mesti orang kata adik beradik....
same ke muke aku dgn dia.....???
tak kan..???
base lah,mte owg lain2..
smpaikn aku terpkse mngatakn pd owg2 y NANO adq TWIN aku..
hahaha,cyan owg y kne tipu 2 an??maff ye saje nk brcanda..?

aku x penah gaduh ngan die..
die memang best friend in the world lah....
thanks NANO
krn sudi jadi BFF aku selama ni....

suhainiza hussin..



NANO bkn sekadar sahabat tp aku angap cm adq aq sndiri.
suke2 aq nk bebel,suke2 aq nk mrh gn dy,pling aq ske gn dy an???
-dy senang dgr pe aq ckp ttg kebaikn dy
-dy memahami aq
-dy takot nk bohong gn aq
-suke sgt tlg aq tnpe bntahan tp dlm ati mtk2 ikhlas
ann???
time keja at AZB
raya gn fmily aku kali ke 2
pose time pg raya
niew time shooping
di mane saje msti brsme NANO

khas utkmu:

NANO..thanks 4 everything,yaa???


1 comment: